On A Desert Isle



C. W. Stoneking From The Heart (on Radio Nowhere)

3 comments:

Anwrimos είπε...

Γεια σας θα ηθελα ενα σχολιο γι αυτο το τραγούδι. Ο καλλιτεχνης: Νικιτας Κλιντ, εχει έπεσε θυμα ξυλοδαρμού και έχει δεχθει απειρο βρισιδι απο τον αριστερο και αναρχικο συρφετο, επειδη λεει τα αυτονοητα. Επίσης βρηκα εξυπνο και το βίντεο με το χρυσοψαρο

https://www.youtube.com/watch?v=aEHKpcdO_x8

Π. Β. Γ. είπε...

Καλό είναι (ωραίο retro loop), αλλά η αλήθεια είναι ότι εμένα δεν μου αρέσουν και πολύ αυτά (είμαι από τελείως άλλο ανέκδοτο), αλλά τα καταλαβαίνω.
Μου αρέσουν τα Εξάρχεια, έχω πολλούς φίλους Εξαρχιώτες, (αν και Θεσσαλονικιός, έχω ζήσει ενάμισι χρόνο εκεί κάποτε, ήταν μια μικρή κόλαση, αλλά είχα καλούς συγκρατούμενους)--αλλά βέβαια εγώ θυμάμαι τα παλιά ωραία χρόνια...
Παλιά, τα παιδιά τούς καλλιτέχνες που δεν τους γούσταραν, τους γιαούρτωναν, είχαν πιο πολύ χιούμορ, τώρα είναι πιο hard core.
Ε, λυπάμαι, οι παλιοί έλεγαν "όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες"... Αλλά και "στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί".
Ναι, είμαστε όλοι σαν ψάρια μέσα στην γυάλα, που δεν ξέρουν ότι βρέχει...
Π. Γ.

Anwrimos είπε...

Ούτε εγώ είμαι λατρης της συγκεκριμενης μουσικης, προτιμω κυρίως πιο ηλεκτρονικα ακούσματα, όμως ειναι αδιανόητο αυτο που συμβαίνει αυτη τη στιγμη στην Ελλάδα και κανονικα θα επρεπε ολος ο πνευματικος κοσμος να παρει θεση. Όλοι ειδαμε τι είχε γίνει με συγγραφεις όπως η Σώτη Τριανταφύλλου ή δημοσιογράφους όπως ο Μπογδάνος και με άλλα πρόσωπα, τα οποία εξεφρασαν διαφορετικη άποψη από την επικρατούσα και λιθοβολήθηκαν. Ορισμενοι εξ αυτών μέχρι και ξυλοκοπήθηκαν από τους αναρχοφασίστες και αριστεροφασίστες. Δε νομιζω κατι παρομοιο να συμβαίνει σε οποιαδήποτε αλλη χώρα του αναπτυγμένου κοσμου, πλην καποιων τριτοκοσμικων ή μουσουλαμικων.
Το ιδιο bullying, αντιμετωπίζω και εγώ προσωπικα όταν πάω να εκφράσω μια διαφορετικη άποψη. Στην καλύτερη ακούω ειρωνίες στην χειρότερη δεχομαι ύβρεις και απειλες. Και το χειρότερο είναι πως αυτοί οι ιδεολογοι- τζιχαντιστές είναι πάντού και έχουν επικρατησει.