19 ΧΡΟΝΙΑ STRANGE !


8 comments:

Ανώνυμος είπε...

Να τα 100στησετε !!!

Π. Β. Γ. είπε...

ευχαριστούμε!
Κι εσείς.

Π. Γ.

Ανώνυμος είπε...

Δεκαεννιά χρόνια κυκλοφορίας μόνο στο δικό μας σύμπαν, να μην υπολογίσουμε και την κυκλοφορία του Strange σε ένα σωρό ακόμα παράλληλα σύμπαντα έτσι; Να τα εκατοστήσει λοιπόν το αγαπημένο μας περιοδικό σε κάθε σύμπαν που κυκλοφορεί!

Π. Β. Γ. είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ Συνταξιδιώτη. Ο εναλλακτικός εαυτός μου από μία εναλλακτική πραγματικότητα, σε ευχαριστεί επίσης.
Πολλές ευχές και σ' εσένα.
Π. Γ.

Ανώνυμος είπε...

19 χρόνια μαζί..
..απίστευτο.
.και ακόμα πιο απίστευτο που είμαι τυχερός και έχω όλα τα τεύχη του καταπληκτικόυ αυτού περιοδικού

Π. Β. Γ. είπε...

Όντως απίστευτο...
(ναι κι εγώ τα έχω!)
Μακάρι να είμαστε μαζί για πολλά χρόνια ακόμη!
Ευχαριστούμε
Π. Γ.

Unknown είπε...

Καλησπερα απο Minnesota. Χρονια πολλα και δημιουργικά. Το Strange φτανει και στην Αμερικη!

Π. Β. Γ. είπε...

We Love Strange America! Land of the Free, Home of the Brave

Π. Γ.